Saturday, January 16, 2010

Bir arkdaşım kız arkadaşına nasıl aşık olduğunu şöyle anlattı bana:

''Otobüsle eve dönüyorduk.4 kişiyiz o benim karşımda oturuyordu.Ben de fazla tanımıyorum çok iyi muhabbetim yok dikkatimi çekmedi o zamanlar hiç ne yalan söyleyeyim.Sonra işte benim kulağımda kulaklık vardı zaten ipodda birşeyler dinliyordum.Ama bu hiç susmuyor dilara ben hariç 3 kişi bunun anlattığı birşeyi dinliyorlar gülüyorlar.Sonra Cannonball çalmaya başladı dalmışım onu izliyorum ama onu dinlemiyorum kulağımda sadece müzik var.Sonra dikkatimi çekti gülüşü, bakışları, dalmaları o kadar güzel oldu ki birden büyülendim şarkı farkettirdi onu bana.Hayatımın en ilginç ve güzel anıydı.Sanki hayatımın aşkına bakıyorum o anda o müzikle inanılmazdı.Çok saçma biliyorum ama güzel herşey.Şimdi de bildiğin gibi beraberiz işte .Çok mutlu ediyor beni bazen çok konuşuyor ama ona çok konuşmak bile yakışıyor onsuz bir hayat düşünemiyorum'' dedi.

Bende o arada bir paket sigara bitirdim sanırım.Garip bir şekilde bulmuş onu.Ben de onu böyle bulsam ya dedim.

No comments: