Friday, January 15, 2010

Bana sakın inanma. Sonunda, en sonunda, hep kaçarım çünkü. Sakın inanma ağlarken titreyen bu masum dudaklara. Başkasına ağlayan gözleri fark etmen gerekiyor o anlarda. Fark etmen gerekiyor, sonunda, kalbini yerinden sökecek cümleler çıkacak o asla öpemeyeceğin dudaklardan. Bana sakın aşık olma. Ben sana hiç bir zaman olmayacağım çünkü. Bana sakın umut bağlama. Gideceğim bir gün diyorum! Beni bulmaya çalışma. Harcıyorum sadece seni. Kendimi iyileştirebilmek için, öldürüyorum seni. Bana sakın kızma. En başından beri bildiğin son için, sakın beni suçlamaya kalkma. Gülüyorum sana. Biliyorum yaptığım iğrenç. Sen ne olduğunu bile anlamazken, ben çoktan gitmiş oluyorum. Gülüyorum sana. Bana sakın inanma. Gülüyorum elimde değil. İnan bir damla bile üzülmüyorum senin için. Böyle birine aşıksın sen. Böyle biri için ağlıyorsun. Dram peşindesin. Bunu kabul et. Bence asıl sorun sende. Bunu diyebilecek kadar da kendimi seviyorum ben. Hoşçakal. Kal ama. Arkamdan gelmeye kalkma. Sorunlusun sen. Defol git burdan. Gerizekalı. Gülüyorum sana.

No comments: