Saturday, January 2, 2010

kaybettim sandım meğer saklanmış çakal

Mesela geçenlerde, birine yanlışlıkla kardeşime yazıyorum zannederek şu iletiyi gönderdim. '' mal mısın ablam şifrem bu '' ... '' herşeyimin şifresi aynı zaten. ''

Kapattım sayfayı, görmedim merak etme dedi. Canım benim çok tatlı. Öperim ben onu.

Şimdi ben mercury messenger kullandığımdan biri bana bir şey yazmaya başlayınca bile bende pencere açılıyor. Aynı şekilde benim penceremi kapatınca da işte bilmem kim konuşmadan ayrıldı şeklinde bir yazı çıkıyor bende (bilmiyorum ama belki de gerçekten kapatmıştır) Tabi bunu ona söyleyemedim .)) Çünkü hoşuma gitti. Aslında reelde hiç görüşmediğim birisi ve bütün şifrelerimi biliyor. Hani istese bütün internet hayatımı bitirir yani.
Önce hoşuma gitti ama sonra üzüldüm. Girip baksa dahi hiç bir gizli olayım yok lan . Bi fingirdek mesajlarım, bi hayranlarım, ne bileyim bi dedikodu, değişik bi mail, hiç bi şey yok. Sıfır özel hayat. fak.

No comments: