Thursday, January 7, 2010

Şimdi efendim bilindiğiiz üzerine sigaraya zam gelmiş bulunmaktadır.Hepimiz kötü etkilendik.Artık o kadar kötü etkilenilmiş ki fakültedeki bir arkdaşımızın yakın kız arkdaşına

-Sigara ver bana kadın
diye gözü dönmüş bir şekilde kızı hırpalarken gördük.

Yok şakasına değil bildiğin ciddi bir şekilde yaptı bunu.
Bide insanlar artık"Aman benden sigara istemeyin" diye tedirginlikle karışık şaşkın bir yüz ifadesiyle dolaşmakta.

Bende hayal gücümü zorladım.Vay be bu çok değerli birşey oldu dedim ve gözümü yukarı dikerek o bulutun içine odaklanalım.

Bir kıza evlenme teklifimi edeceksiniz dert etmeyin.O kırmızı kutu içindetek taş yerine bir paket sigara versenizde sizinle bayıla bayıla evlenir.

Kırmızı ışıkta geçtiniz trafik polisi camınıza dayandı.Ona yüzünüzü göstermeden paketi uzatırsınız ve o da içinden alır ceza yemeden basar gidersiniz.

En güzeli doğum günlerine unisex bir hediye bir karton sigara.Tabi ya sigara içen birine vereceğin en iyi hediyedir bu emin ol!

İddaalar hep bir paket sigara üzerine girilecektir bundan sonra.

Annem artık kahve falı bakması karşılığında iki film değil artık bir film bir paket sigara isteyecek benden mesela.

Ablam odayı düzelt diyecek bende önüne bir paket sigarayı fırlatacağım ve sigaramı yakıp gideceğim.

Bugün atölyede olan olay.

Islak mendili olan var mı?

Ses yok.Kimse sallamıyor herkes kendi halidne çalışmaya dalmış.

Kime diyorum hey?

Yine kimse cevap vermiyor müziğin sesi çok açıktı zaten(benden değil tabi caaanıııım)

-Bana ıslak mendil verene bir dal sigara vericeeeeem!!

Diye inlettim ortalığı!

4-5 tane ıslak mendil önüme geldi inanmazsın.


İyi oldu iyi iyi.Cidden benim şimdiden işime yarıyor.

Sigarayı içmek için değil kötü emellerim için kullanıyorum.

No comments: