Friday, January 1, 2010

Ritm duygusu olmayan insanları dans etmesi içi zorlanmaması lazım.Sonra çok kötü oluyor ya onun elinde değil dün yastığı kafama geçirip güldüm sonra da nefret etim kendimden.Daha beteride var ufoyla bildiğin ısıtıcı olan hani ,onunla striptiz yapan bir arkdaşım var üstelikte erkek.

O değilde paketi ilk açtığınızda aldığınız sigarayı bir daha kırmadan yerine koyamıyorsunuz.Bunu farkettim.Yapan insanlada tanışmak istiyorum.Ayrıca 2010 dan hiçbir beklentim yok o beni beklesin bi ara gelirim.

Bu akşam okulda çalışmaya gittim.Dönerken tabi 1 Ocakta okula çalışmaya giden salak ben olduğum için ki sonradan bunun salaklık olmadığını anladım.Otobüste tek ben vardım.En arkaya geçtiğimde bir konuşmayı hatırladım.Günlerden bir gün çin seddi uzunluğunda bir otobüs sırasındayken "Ya düşünsene bu otobüste en arkada pencere kenarında ayakalarını uzatıp sigara içerek dönüyorsun ne iyi olurdu ya değil mi?" demiştim.Arkadaşımda "Öyle bir hayal yok hadi yürü demişti".

Bir daha böyle bir şans ele geçmez dedim ayakalrımı uzattım ve gizli gizli bir tane sigara yaktım.Şöför beni hiç görmedi.Otobüsten nasıl mutlu indim ama nasıl.Demek ki hayal değilmiş.

Alışma turlarıydı bunlar.

Ha bi de karşıdan karşıya geçerken de ilk önce sağa ve sola bakmana gerek yok sadece arabanın geldiği yöne bakman yeterli.

No comments: