Sunday, January 3, 2010

Kılım abi çok kılım.Twitter demişken.Neden tweetleri ingilizce yazarsın ki.Birgün baktım acaba yurtdışında falan mı yaşıyor dedim.Bildiğin İstanbulda kız.Eee belki takip edenler öyledir dedim yoo takip edenlerde türk.Eee neden neden neden.

Neden bu kadar özentiyiz ya.İngilizce yazınca daha mı etkileyeci oluyor daha mı farklı oluyor ya da dikkat çekiyor.Benim olumsuz bir şekilde dikkatimi çektiÖnemli olan anlattığın şey bebeğim ingilizceyi ne kadar iyi bildiğin değil.Tabi googletranslate'e yazıp çevirmiyorsan onu bilemicem.
Gerektiğinde kullanmak en güzeli.Ha ben iki tane amerikan dili edebiyatı bölümünde okuyan kızla aynı evde yaşıyorum,bir konuyu anlatırken alışkanlık olmuş içinde ingilizce deyim kullanıyorlar sonra afedersin yani şöyle şöyle diye düzeltiyorlar.Rahatsız oluyorlar o alışkanlıklarından sırasında.Onlarda ingilizceyi çok iyi biliyorlar ama ablamı sadece sarhoşken ingilizce konuşurken gördüm ben ya da ders çalışırken.Herneyse sen ne demek istediğimi anladın zaten.

Sen hiç bi amerikalıyı türkçe tweet girerken gördün mü?

No comments: