Wednesday, January 6, 2010

fatih rüyamda sen hariç herşeyi gördüm lan. bi de adını mistype yapınca faith oluyor. alkol var ama sarhoş değilim.

rüyaya geçiyorum.

bir tane motor buluyorum. akira izledin di mi? hah işte ordakinden. kırmızı böyle iki metre. ama saatte altmış basıyor allahsız.

neyse ben bunla dolaşıyorum. bir ev var. evin içi araba dolu. galeri gibi. diyorum bunlar zengin. bu ailenin oğluyla erbaplık kuruyorum. bu çocuk bi yavru kediye ip bağlamış duvardan sarkıtıyor. anne kedi aşağıda bekliyor. motorla iniyorum kediye yardım ediyorum.

sonra bir mekanlara giriyorum. bir prenses var. doğal olarak kurtarıyorum. mekanın çıkışı kilise. böyle mozaik camlı. gece kulübü nüansı baya da taşaklı. gerçek de olsa giderim öyle bir yer. kilisenin içinde motorlayım. bir sürü insan. ateşler yanıyor. sola kırıyorum kapıdan çıkıyorum. arkamda prenses.

dışardayız eve dönüyoruz. prensesin elbisesi oluyor gelinlik. bu bacaklarını açmış oturuyor arkamda. diyorum yanlara bas düşeceksin. arkadan sıkı sıkı sarıyor beni.

bi uyandım. kolumun üstüne yatmışım. uyuşmuş.

çözümle beni fatih.

No comments: